Członek założyciel
Wetlands International European Association
Warszawa, 10 lipca 2013 r.
Znak sprawy: 1/CMok/RR/2013
INFORMACJA O ROZPOZNANIU RYNKU
dotyczy: przeprowadzenie 2-letniego monitoringu
na 13 obszarach projektu
oraz podsumowanie wyników w raporcie z monitoringu
w ramach realizacji projektu
“Czynna ochrona zagrożonych siedlisk przyrodniczych
w rezerwatach przyrody na Mazowszu i Podlasiu”
nr umowy: POIS.05.01.00-00-379/12-00
Niniejsza prośba nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 ustawy Kodeks cywilny, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych. Jest wstępnym opisem planowanego zamówienia i ma na celu wyłącznie rozpoznanie rynku usług i uzyskanie wiedzy odnośnie kosztów zrealizowania zadań wskazanych poniżej.
1. Rozpoznanie rynku i informacja cenowa
W związku z prowadzeniem prac przygotowawczych do realizacji Zadania III.4, polegającego na przeprowadzeniu 2-letniego monitoringu na 13 obszarach projektu oraz opracowania raportu z monitoringu, w celu oszacowania wartości planowanego przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami art. 32 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, stowarzyszenie Centrum Ochrony Mokradeł („Zamawiający”) zwraca się z uprzejmą prośbą o przedstawienie szacunkowej wyceny przedmiotu zamówienia opisanego poniżej.
2. Przedmiot planowanego zamówienia
1. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu nr POIS.05.01.00-00-379/12 pn. “Czynna ochrona zagrożonych siedlisk przyrodniczych w rezerwatach przyrody na Mazowszu i Podlasiu” (zadanie nr III.4), zwanego dalej „Projektem”.
2. Współfinansowanie:
- Unia Europejska w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Priorytetu V Ochrona przyrody i kształtowanie postaw ekologicznych, Działania 5.1 Wspieranie kompleksowych projektów z zakresu ochrony siedlisk przyrodniczych na obszarach chronionych oraz zachowanie różnorodności gatunkowej, Poddziałania 5.1.1. Ochrona gatunków i siedlisk in-situ,
- Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej,
- wkład własny stowarzyszenia Centrum Ochrony Mokradeł.
3. Przedmiotem planowanego zamówienia jest przeprowadzenie 2-letniego monitoringu na 13 obszarach projektu oraz podsumowanie jego wyników w raporcie z monitoringu.
4. Do zadań Wykonawcy będzie należało w szczególności:
- przeprowadzenie monitoringu efektów działań ochronnych wykonanych w ramach Projektu: opracowanie metodyki monitoringu, wyznaczenie powierzchni badawczych (powierzchnie badawcze i odpowiadające im powierzchnie objęte działaniami ochrony czynnej, minimum jedna na obiekt), analiza składu gatunkowego i struktury roślinności 1) przed podjęciem działań (do sierpnia 2013 r.), po pierwszym roku zabiegów ochronnych (czerwiec-sierpień 2014);
- analiza statystyczna wyników i sporządzenie raportu z monitoringu, podsumowującego efekty Projektu - raport powinien obejmować: 1) metodykę monitoringu przyrodniczego, 2) wyniki monitoringu, 3) podsumowanie efektów działań ochronnych, dyskusję na temat ich efektywności i 4) rekomendację ewentualnych kolejnych działań ochronnych w przyszłości, mapy z zaznaczeniem powierzchni monitoringowych oraz dokumentację fotograficzną terenu badań „przed i po”;
- wydrukowanie raportu z monitoringu w 1 egzemplarzu (z kolorowymi mapami oraz fotografiami), nagranie opracowania na nośniku CD wersji edytowalnej (w pliku *.doc) oraz wersji do druku (w formacie *.pdf), a także danych przestrzennych w formie plików *.shp.
5. Obszary objęte projektem to:
- 10 rezerwatów przyrody:
• Góra Uszeście (woj. podlaskie, pow. siemiatycki, gm. Mielnik),
• Sadkowice (woj. mazowieckie, pow. lipski, gm. Solec nad Wisłą),
• Torfowisko Karaska (woj. mazowieckie, pow. ostrołęcki, gm. Kadzidło),
• Torfowisko Serafin (woj. mazowieckie, pow. ostrołęcki, gm. Łyse),
• Jastrząbek (woj. mazowieckie, pow. płocki, gm. Nowy Duninów),
• Dąbrowy Seroczyńskie (woj. mazowieckie, pow. Siedlecki, gm. Wodynie),
• Dąbrowa Radziejowska (woj. mazowieckie, pow. żyrardowski, gm. Radziejowice),
• Podjabłońskie (woj. mazowieckie, pow. sokołowski, gm. Ceranów),
• Brwilno (woj. mazowieckie, pow. płocki, gm. Brudzeń Duży),
• Kawęczyn (woj. mazowieckie, pow. m.st. Warszawa, gm. Warszawa - Rembertów);
- zespół przyrodniczo-krajobrazowy Głogi (woj. podlaskie, pow. siemiatycki, gm. Mielnik);
- projektowany rezerwat Raj (stanowiący powiększenie rezerwatu Sadkowice, woj. mazowieckie, pow. lipski, gm. Solec nad Wisłą);
- projektowany użytek ekologiczny Góra Rawska (woj. podlaskie, pow. siemiatycki, gm. Mielnik).
6. Lokalizacja obszarów objętych projektem przedstawiona została na mapie, stanowiącej Załącznik nr 1 do Informacji o rozpoznaniu rynku.
7. Wykonawca oświadcza, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz że będzie ściśle współpracował z Zamawiającym oraz wskazanymi przez niego osobami w celu rzetelnego wykonania zamówienia.
3. Termin realizacji zamówienia
Realizacja zamówienia rozpoczyna się z dniem podpisania Umowy. Termin zakończenia realizacji zamówienia upływa 10 grudnia 2014 r.
4. Wymagania wobec Wykonawcy
1) wykształcenie wyższe na kierunku przyrodniczym (biologia, ochrona środowiska, leśnictwo);
2) znajomość siedlisk przyrodniczych będącego przedmiotem opracowania: muraw kserotermicznych (6210), torfowisk wysokich (7110), torfowisk przejściowych (7140) oraz świetlistych dąbrów (91I0).
Aby spełnić ten warunek, należy uczestniczyć w pracach polegających na monitoringu przyrodniczym co najmniej jednego z wymienionych siedlisk.
5. Cena
1. Stowarzyszenie Centrum Ochrony Mokradeł zwraca się z prośbą o przedstawienie oszacowania kosztów wykonania przedmiotu zamówienia. Cena powinna być wyrażona w polskich złotych, w kwocie brutto i obejmować wszystkie koszty przygotowania i wykonania wraz z podatkiem.
2. Cena powinna uwzględniać koszty przeniesienia na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do opracowania i jego eksploatację na następujących polach:
1) w zakresie utrwalania i zwielokrotniania utworu – wytwarzanie określoną techniką egzemplarzy utworu, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową;
2) w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których utwór utrwalono – wprowadzenie do obrotu, użyczenie lub najem oryginału albo egzemplarzy;
3) w zakresie rozpowszechniania utworu w sposób inny niż określony w pkt 2 – publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlanie, odtworzenie oraz nadawanie i emitowanie, a także publicznie udostępnianie w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i czasie dla siebie wybranym;
4) tłumaczenia, zmiany treści, zmiany układu lub jakiekolwiek inne zmiany w utworze.
3. Jeżeli w trakcie wyceny przedstawionego zakresu zadań zajdzie potrzeba uściślenia podanych opisów, należy oprzeć się na swoim doświadczeniu i uzupełnić informację cenową o dodatkowe założenia przyjęte do szacunku wartości zadania wskazanego powyżej.
6. Kontakt
Wykonawcy chętni do przygotowania wyceny opisanego zamówienia, proszeni są o przesłanie jej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w terminie do 17 lipca 2013 roku. E-mail z wyceną powinien zawierać co najmniej nazwę i adres Wykonawcy oraz wycenę w kwocie brutto, wyrażoną w polskich złotych, zgodnie z zapisami punktu 5.
7. Dodatkowe informacje
Dodatkowych informacji udziela koordynator projektu, Magdalena Galus:
nr tel. +48 796 435 444; e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Informacja o rozpoznaniu rynku znajduje się na stronie internetowej stowarzyszenia Centrum Ochrony Mokradeł: http://bagna.pl.
Zatwierdzam w imieniu Zamawiającego:
Magdalena Galus, koordynator projektu
Dokumenty do pobrania:
Centrum Ochrony Mokradeł z siedzibą w Warszawie przy ul. Cieszkowskiego 1/3 lok. 31 ogłasza:
przetarg na wykonanie zabiegów ochrony czynnej na torfowiskach, w dąbrowach świetlistych i na murawach kserotermicznych w ramach realizacji projektu „Czynna ochrona zagrożonych siedlisk przyrodniczych w rezerwatach przyrody na Mazowszu i Podlasiu”
Termin składania ofert: 18 lipca 2013 r. do godz. 14:00 w siedzibie Zamawiającego.
Przetarg organizowany jest w związku z realizacją projektu nr POIS.05.01.00-00-379/12 „Czynna ochrona zagrożonych siedlisk przyrodniczych w rezerwatach przyrody na Mazowszu i Podlasiu”:
- współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Priorytetu V Ochrona przyrody i kształtowanie postaw ekologicznych, Działania 5.1 Wspieranie kompleksowych projektów z zakresu ochrony siedlisk przyrodniczych na obszarach chronionych oraz zachowanie różnorodności gatunkowej, Poddziałania 5.1.1. Ochrona gatunków i siedlisk in-situ;
- dofinansowanego w formie dotacji z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
Dokumenty do pobrania:
Ogłoszenie o zamówieniu
SIWZ
Załącznik nr 1. Wzór umowy
Załącznik nr 2. Wzór formularza ofertowego
Załącznik nr 3. Wykaz wykonanych usług
Załącznik nr 4. Wykaz osób
Załącznik nr 5. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Załącznik nr 6. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
Załącznik nr 7. Wykaz sprzętu
Załącznik nr 8. Mapy
Załącznik nr 9. Warstwy GIS z lokalizacją zabiegów ochronnych
Załącznik nr 10. Zadania ochronne
Warszawa, 11 marca 2013 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 3/CMok/ZO/2013
W RAMACH ROZPOZNANIA RYNKU
dotyczy: przygotowanie dokumentacji przyrodniczej
dla projektowanego rezerwatu Raj i Góry Rawskiej
w ramach realizacji projektu “Czynna ochrona zagrożonych siedlisk przyrodniczych
w rezerwatach przyrody na Mazowszu i Podlasiu”
nr umowy: POIS.05.01.00-00-379/12-00
1. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu nr POIS.05.01.00-00-379/12 pn. “Czynna ochrona zagrożonych siedlisk przyrodniczych w rezerwatach przyrody na Mazowszu i Podlasiu” (zadanie nr I.1), zwanego dalej „Projektem”.
2. Współfinansowanie:
- Unia Europejska w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Priorytetu V Ochrona przyrody i kształtowanie postaw ekologicznych, Działania 5.1 Wspieranie kompleksowych projektów z zakresu ochrony siedlisk przyrodniczych na obszarach chronionych oraz zachowanie różnorodności gatunkowej, Poddziałania 5.1.1. Ochrona gatunków i siedlisk in-situ,
- Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej,
- wkład własny stowarzyszenia Centrum Ochrony Mokradeł.
3. Zamówienie jest realizowane z zachowaniem konkurencyjności oraz zasady oszczędnego i celowego wydatkowania środków – wybór najlepszej oferty nastąpi na podstawie rozpoznania rynku, którego elementem jest niniejsze zapytanie. Ze względu na wartość zamówienia, ustawy o zamówieniach publicznych nie stosuje się.
4. Ogłoszenie o zamówieniu znajduje się na stronie internetowej stowarzyszenia Centrum Ochrony Mokradeł: http://bagna.pl.
5. Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu jest:
1) wykształcenie wyższe na kierunku przyrodniczym (biologia, ochrona środowiska, leśnictwo);
2) znajomość siedliska przyrodniczego będącego przedmiotem opracowania: muraw kserotermicznych (6210) i/lub siedliska (6120) ciepłolubnych muraw napiaskowych.
Aby spełnić ten warunek, należy posiadać w dorobku naukowym co najmniej 1 publikację naukową, dotyczącą przynajmniej jednego z wymienionych siedlisk przyrodniczych lub uczestniczyć w pracach polegających na inwentaryzacji przyrodniczej lub monitoringu przyrodniczym tych siedlisk.
6. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie dokumentacji przyrodniczej dla projektowanego rezerwatu przyrody Raj (znajdującego się na stromych zboczach doliny Wisły, pomiędzy wsią Sadkowice a kolonią Raj; pow. lipski, gm. Solec nad Wisłą; proponowana pow. ok. 21,38 ha) i projektowanego użytku ekologicznego Góra Rawska (znajdującego się w Mielniku; pow. siemiatycki, gm. Mielnik; pow. 2 ha) w ramach realizacji projektu “Czynna ochrona zagrożonych siedlisk przyrodniczych w rezerwatach przyrody na Mazowszu i Podlasiu” (zadanie I.1).
Mapy z granicami obszarów, dla których ma zostać sporządzona dokumentacja, będąca przedmiotem zamówienia, znajdują się w Załączniku nr 3.
Dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych.
Do obowiązków Wykonawcy będzie należało:
1) zgromadzenie i podsumowanie całej dostępnej wiedzy (istniejące publikacje i materiały niepublikowane) na temat szaty roślinnej projektowanego rezerwatu Raj (będącego powiększeniem rezerwatu Sadkowice) oraz projektowanego użytku ekologicznego Góra Rawska, ze szczególnym uwzględnieniem siedliska 6210 (murawy kserotermiczne);
2) inwentaryzacja przyrodnicza szaty roślinnej: zestawienie pełnej flory naczyniowej ze szczególnym naciskiem na weryfikację, czy gatunki, które były podawane z tych obszarów, nadal tam występują; zestawienie spisu zbiorowisk roślinnych i ich charakterystyka (zdjęcia fitosocjologiczne); ocena stanu populacji gatunków rzadkich i zagrożonych w Polsce;
3) sporządzenie dwóch opracowań, podsumowujących wykonane prace (osobno dla projektowanego rezerwatu Raj i osobno dla projektowanego użytku ekologicznego Góra Rawska) - opracowania powinny zawierać: podsumowanie istniejących materiałów o szacie roślinnej, metodykę inwentaryzacji przyrodniczej, wyniki inwentaryzacji przyrodniczej (flora, roślinność) wraz z ich omówieniem, ocenę obecnego stanu szaty roślinnej, określenie zagrożeń, proponowany przebieg granic rezerwatu, proponowane działania ochronne, załączniki graficzne (w tym mapę roślinności i mapę rozmieszczenia rzadkich gatunków, z uwzględnieniem informacji dotyczących własności gruntów: prywatne/Skarb Państwa) oraz dokumentację fotograficzną terenu badań, roślinności ze szczególnym uwzględnieniem siedliska 6210 (muraw kserotermicznych) oraz występujących tam rzadkich gatunków;
4) wydrukowanie każdego z opracowań w 2 egzemplarzach (z kolorowymi mapami oraz fotografiami), nagranie opracowań na nośniku CD wersji edytowalnej (w pliku *.doc) oraz wersji do druku (w formacie *.pdf), a także danych przestrzennych w formie plików *.shp.
7. Termin wykonania zamówienia
Nieprzekraczalny termin odbioru zamówienia upływa 10 grudnia 2013 r. (istnieje możliwość wcześniejszego odbioru prac, na wniosek Wykonawcy).
8. Sposób przygotowania oferty
Złożona oferta powinna zawierać: - imię i nazwisko, adres Oferenta; - cenę za realizację zamówienia przedstawioną jako kwota brutto; - datę sporządzenia oferty.
9. Miejsce oraz termin składania ofert
Ofertę należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres: Centrum Ochrony Mokradeł, ul. Cieszkowskiego 1/3 lok. 31, 01-636 Warszawa lub pocztą elektroniczną, przesyłając zeskanowane dokumenty w formie PDF, na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
10. Inne wymagania – poświadczenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu
Oferent do oferty załączy wykaz publikacji (co najmniej jedna) bezpośrednio związanych z wymienionymi w pkt 5 siedliskami przyrodniczymi (6120, 6210) lub wykaz prac (co najmniej jedna) polegających na inwentaryzacji przyrodniczej lub monitoringu przyrodniczym wymienionych w pkt 5 siedlisk przyrodniczych, zgodnie ze wzorem załącznika nr 1 do niniejszego zapytania.
11. Termin składania ofert: 18.03.2013 r., do godziny 12:00.
12. Ocena ofert
Po weryfikacji, czy zostały spełnione kryteria formalne, Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów: Cena – 100%.
Punkty zostaną przyznane Oferentom zgodnie z poniższym równaniem:
liczba punktów = cena najtańszej oferty brutto / cena ocenianej oferty brutto x 100 pkt
13. Dodatkowe informacje
Dodatkowych informacji udziela koordynator projektu, Magdalena Galus:
nr tel. +48 796 435 444; e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) odwołania zapytania ofertowego, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,
b) zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty,
c) zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,
d) zmiany treści ogłoszenia (informując o tym na stronie Zamawiającego oraz w biurze Zamawiającego; w przypadku istotnych zmian Zamawiający wydłuża termin składania ofert),
e) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie przetargu,
f) wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia.
15. Zamawiający może negocjować warunki ofert, lecz jest obowiązany nie dyskryminować przy tym żadnego z Oferentów.
Zatwierdzam w imieniu Zamawiającego:
koordynator projektu Magdalena Galus
Dokumenty do pobrania:
Zapytanie ofertowe nr 3/CMok/ZO/2013
Formularz ofertowy
Załącznik nr 1
Załącznik nr 2
Załącznik nr 3
Warszawa, dnia 12 marca 2013 r.
Zapytanie ofertowe nr 2/CMok/ZO/2013
w ramach rozpoznania rynku
dotyczy wykonania strony internetowej projektu
„Czynna ochrona zagrożonych siedlisk przyrodniczych
w rezerwatach przyrody na Mazowszu i Podlasiu”
nr umowy: POIS.05.01.00-00-379/12-00
SEKCJA I: INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
I.1. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Stowarzyszenie Centrum Ochrony Mokradeł
ul. Raszyńska 32/44 lok. 140, 02-026 Warszawa
biuro: ul. Cieszkowskiego 1/3 lok. 31, 01-636 Warszawa
I.2. Adres strony internetowej, na której dostępne jest zapytanie:
http://bagna.pl
I.3. Termin związania ofertą:
30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert)
I.4. Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt finansowany ze środków:
- Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Priorytetu V Ochrona przyrody i kształtowanie postaw ekologicznych, Działania 5.1 Wspieranie kompleksowych projektów z zakresu ochrony siedlisk przyrodniczych na obszarach chronionych oraz zachowanie różnorodności gatunkowej, Poddziałania 5.1.1. Ochrona gatunków i siedlisk in-situ;
- Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej;
- wkładu własnego stowarzyszenia Centrum Ochrony Mokradeł.
I.5. Osoba do kontaktu ze strony Zamawiającego:
Magdalena Galus, tel. +48 796 435 444, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego
Zapytanie ofertowe nr 2/CMok/ZO/2013 w ramach rozpoznania rynku dotyczy wykonania strony internetowej projektu „Czynna ochrona zagrożonych siedlisk przyrodniczych w rezerwatach przyrody na Mazowszu i Podlasiu”
nr umowy: POIS.05.01.00-00-379/12-00
II.1.2. Rodzaj i wartość zamówienia
Usługi o wartości nie przekraczającej 14 tys. EUR i nie przekraczającej 20 tys. PLN netto.
II.1.3. Warunki udzielenia zamówienia
Zamówienie jest udzielane w sposób gwarantujący efektywność, oszczędność i celowość wydawanych środków oraz z zastosowaniem zasady niedyskryminacji żadnego z potencjalnych wykonawców. Zamówienie nie podlega przepisom ustawy Prawo zamówień publicznych.
II.1.4. Określenie zakresu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług obejmujących: Wykonanie strony internetowej projektu „Czynna ochrona zagrożonych siedlisk przyrodniczych w rezerwatach przyrody na Mazowszu i Podlasiu” zgodnie z poniższą specyfikacją:
1. Część graficzna
a) strona internetowa ma być zgodna z Zasadami promocji projektów dla beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 dostępnymi na stronie Portalu Funduszy Europejskich Infrastruktura i Środowisko: http://www.pois.gov.pl/ZPFE/Strony/Dokumenty.aspx;
b) projekt strony internetowej ma być oparty na autorskich fotografiach i grafikach (niedopuszczalne jest wykorzystywanie fotografii i grafik bez zgody ich właściciela);
c) w cenie należy uwzględnić zamieszczenie pierwszego zestawu materiałów;
d) w ramach prac nad wyglądem strony Zamawiający przewiduje minimum dwie konsultacje.
2. Cześć techniczna
a) strona projektu ma stanowić podstronę portalu www.bagna.pl i być z nią kompatybilna;
b) stronę ma obejmować gwarancja techniczna na okres nie krótszy niż 24 miesiące,
c) Wykonawca zapewni pomoc techniczną, aktualizację oprogramowania oraz czynności konserwacyjne przez okres co najmniej 24 miesięcy;
d) w cenie wykonania strony internetowej należy uwzględnić szkolenie pracowników Zamawiającego z obsługi strony i systemu CMS, wykonane w siedzibie Zamawiającego,
e) strona powinna stanowić autorski projekt Wykonawcy i spełniać następujące warunki:
- intuicyjna obsługa przez użytkowników CMS;
- nawigacja między głównymi działami oparta na ikonach graficznych;
- dodawanie/edycja treści musi uwzględniać fakt, iż użytkownicy będą kopiować treść z edytorów tekstu typu: Microsoft Office Word, Open Office, tak więc przy kopiowaniu treści powinno następować automatycznie czyszczenie treści do postaci czystego tekstu/kodu HTML;
- dodawanie/edycja treści zgodnie z założeniem WYSIWYG;
- możliwość wstawiania mini galerii w treści danej strony;
- wymagane moduły CMS: strony typu statycznego, aktualności, galeria, administracja użytkownikami systemu CMS, kopia bezpieczeństwa bazy danych;
- moduł stron statycznych/aktualności powinien posiadać mechanizm „kosza” pozwalający na tymczasowe skasowanie treści bez ostatecznego usunięcia z bazy danych, publikację danej strony/aktualności, możliwości zarządzania kolejnością stron/aktualności w CMS;
- dodawanie plików do treści strony powinno odbywać się poprzez wybranie pliku z komputera użytkownika i dodawanie jako „załącznika” widocznego poniżej treści strony, wraz z ikoną pokazującą rodzaj pliku (*.pdf, *.doc, *.xls, *.jpg, itd.);
- moduł galerii powinien pozwalać na tworzenie kategorii galerii, łatwe przeglądanie i powiększanie zdjęć (bez potrzeby otwierania ich w nowym oknie/zakładce w celu powiększenia) oraz na łatwe dodawanie wielu zdjęć za jednym razem;
- technologia wykonania strony powinna pozwalać na rozbudowę strony oraz na podłączenie do niej dodatkowych aplikacji w przyszłości;
- zarówno strona jak i CMS powinny być obsługiwane przez najpopularniejsze przeglądarki: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome;
- zaproponowany system powinien cechować się jak największą automatyką procesów zarządzania, publikacją danych, przy zachowaniu wysokiej wydajności strony www, niskich kosztów utrzymania i późniejszego rozwoju;
- strona powinna być zbudowana z zachowaniem wszelkich standardów umożliwiających jej pozycjonowanie;
- do budowy strony powinny zostać opracowane lub wykorzystane gotowe mechanizmy zabezpieczające dostęp do zarządzania danymi w tym w szczególność takie, które pozwalają na: zapisanie informacji o adresie IP komputera, z którego logował się administrator; szyfrowanie hasła wykorzystywanego przez administratorów; weryfikowanie przez system czy hasła spełniają normy.
3. Struktura strony
- Aktualności – (strona główna) zawierający tekst powitalny z krótką informacją o projekcie oraz linki do aktualności, aktywny baner, banery z logotypami partnerów;
- O projekcie – dział tekstowy, w treści możliwość umieszczania zdjęć, odesłanie do podstron: Cele, Lokalizacja, Zadania;
- O nas – krótka informacja o osobach zaangażowanych w realizację projektu, zdjęcia;
- Sponsorzy - dział tekstowy, logotypy sponsorów wraz z informacją o nich i odsyłaczem do stron;
- Galeria;
- Linki – dział tekstowy z banerami polecanych stron i odnośnikami do nich;
- Kontakt – dział tekstowy;
- Dwie wersje językowe: polska i angielska;
- łatwe przejście do strony Projektu na Facebooku.
W obrębie wszystkich podstron możliwość edytowania wszystkich treści prostym dla użytkownika systemem CMS.
Możliwość prowadzenia badań i statystyk, umieszczanie wykresów, możliwość tworzenia i analizy ankiet.
II.1.5. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.6. Czy przewiduje się udzielenie zaliczki: nie
II.2. CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA
czas przewidziany na składanie ofert – 10 dni od daty ogłoszenia zamówienia
II.3. ZASADY SKŁADANIA OFERT
II.3.1. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.3.2. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.3.3. Opis sposobu przygotowania oferty
Ofertę należy dostarczyć osobiście lub przesłać pocztą na adres biura stowarzyszenia: ul. Cieszkowskiego 1/3 lok. 31, 01-636 Warszawa lub drogą elektroniczną (wiadomość powinna zawierać skany podpisanej oferty oraz załączników) na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 19.03.2013 do godz. 15.00.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Oferent może przed upływem terminu składania ofert wycofać swoją ofertę.
W toku badania i oceny oferty Zamawiający może zażądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
II.3.4. Oferta powinna zawierać:
a) ofertę cenową brutto dotyczącą realizacji przedmiotu zamówienia, którą należy przedstawić na załączonym formularzu - Załącznik nr 1,
b) opis doświadczenia - Załącznik nr 2,
c) min. 1 (ale nie więcej niż 3) wykonane przez Oferenta strony internetowe w formie skanu lub wydruku strony głównej oraz linki do tych stron; możliwe jest również załączenie linku do portfolio.
Oferta powinna być przygotowana i przekazana w formie papierowej lub elektronicznej (skany podpisanego formularza ofertowego oraz załącznika nr 1, a także skany 1-3 wykonanych przez Oferenta stron internetowych przesłane drogą e-mailową), ponadto powinna:
- posiadać datę sporządzenia;
- zawierać adres lub siedzibę Oferenta, numer telefonu, numer NIP i/lub numer REGON;
- być podpisana czytelnie przez Oferenta.
SEKCJA III: PROCES OCENY OFERT
III.1. Oferta będzie oceniania pod kątem:
III.1.1. Kryteriów formalnych
a) Kompletność - tj. załączenia wszystkich wymaganych dokumentów;
b) Poprawność formalna - zgodność załączników ze wzorami.
III. 1.2. Kryteriów merytorycznych:
a) Ceny – dalszej weryfikacji zostaną poddane jedynie te oferty, których cena brutto nie przekroczy kwoty przeznaczonej przez Zamawiającego na realizację zamówienia – weryfikacja na podstawie Załącznika nr 1;
b) Doświadczenia Oferenta - dalszej weryfikacji zostaną poddane jedynie oferty tych Oferentów, którzy przedstawili w Załączniku nr 2 co najmniej 1 realizację strony internetowej;
c) Doświadczenia Oferenta na podstawie min. 1 (ale nie więcej niż 3) wykonanych przez Oferenta stron internetowych oraz ewentualnie jego portfolio.
III.2. Kryteria Wyboru
III.2.1. Cena oferty – max. 50 punktów (weryfikacja na podstawie Załącznika nr 1).
- punktacja wyliczana w oparciu o wzór: liczba punktów = 50 pkt x (cena najniższej oferty / cena ocenianej oferty)
III.2.2. Doświadczenie Oferenta – max. 50 punktów (weryfikacja na podstawie 1-3 wykonanych przez Oferenta stron internetowych i ewentualnie jego portfolio).
Wszyscy Oferenci oceniani będą na podstawie przedstawionych 1-3 wykonanych przez Oferenta stron internetowych. W sytuacjach, gdy rozróżnienie poziomu stron będzie trudne na podstawie przedstawionych prac, oceniane będzie również portfolio Oferenta. Następnie Oferenci zostaną uporządkowani w kolejności od tego z najniżej ocenionymi projektami 1-3 stron (ocena: 1) do tego z najwyżej ocenionymi projektami 1-3 stron (ocena równa liczbie Oferentów, którzy zgłosili się do realizacji zamówienia lub niższa, jeśli niektórym Oferentom oceny zostały przyznane ex aequo).
- punktacja wyliczana w oparciu o wzór: liczba punktów = 50 pkt x (ocena na podstawie 1-3 wykonanych przez Oferenta stron internetowych / najwyższa przyznana ocena w kryterium doświadczenie Oferenta).
III.3. Zasady wyboru
Ocenie wskazanej w pkt. III.2 poddane zostaną tylko oferty spełniające kryteria formalne i kryteria merytoryczne.
Zamawiający ma prawo wezwać Oferenta do wyjaśnień w sprawie złożonej przez niego oferty.
Z tytułu odrzucenia oferty, Oferentom nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Proces oceny zostanie dokonany przez powołaną przez Zamawiającego Komisję Oceny Ofert, w skład której wchodzić będą: Przewodniczący Komisji i dwóch Członków. Posiedzenie Komisji odbędzie się po zakończeniu naboru ofert.
Do realizacji zamówienia wybrany zostanie Oferent, którego oferta uzyska najwięcej punktów (max. 100 pkt).
Ocena przeprowadzona przez Komisję ma charakter ostateczny i Oferentom nie przysługuje prawo odwołania od wydanej przez Komisję decyzji.
Informacja o wynikach oceny zostanie przesłana Oferentom drogą elektroniczną na adres wskazany w specyfikacji cenowej nie później niż w ciągu 7 dniu po dokonaniu oceny przez Komisję.
Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian do zapytania ofertowego, odwołania lub unieważnienia konkursu, bądź nieprzyjęcia żadnej oferty bez podawania przyczyn.
Zatwierdzam w imieniu Zamawiającego:
Magdalena Galus, koordynator projektu
Dokumenty do pobrania:
Zapytanie ofertowe nr 2/CMok/ZO/2013
Załącznik nr 1
Załącznik nr 2
Załącznik nr 3
Odpowiedzi na pytania przesłane 6 marca 2013 r. o godz. 13:50
Czy zamawiający uzna poniższe warunki za spełniające wymagania SIWZ jeżeli:
1. typ nadwozia SUV?
Odpowiedź: TAK.
2. moc silnika wynosi 66 kW tj. 89,76KM?
Odpowiedź: TAK.
3. światła do jazdy dziennej typu LED zamontowane w serwisie?
Odpowiedź: TAK - pod warunkiem, że będzie to autoryzowany serwis.
4. główka haka holowniczego przykręcana na śruby?
Odpowiedź: NIE - główka haka holowniczego powinna być montowana automatycznie.
Odpowiedź zmieniona 12.03.2013: TAK. Dopuszczalne jest zamontowanie oryginalnego haka holowniczego z główką przykręcaną na śruby.
5. bagażnik dachowy typu poprzeczki zamontowane na fabrycznych relingach na którym będzie można przewozić długie przedmioty np. drabiny?
Odpowiedź: NIE - powinien to być zamykany bagażnik dachowy typu boks.
6. radioodtwarzacz CD z MP3 + 2 głośniki zamontowany w autoryzowanym serwisie? Odpowiedź: TAK.
7. kolor nadwozia metalizowany SZARY BASALTE
Odpowiedź: TAK.
Odpowiedzi na pytania przesłane 7 marca 2013 r. o godz. 11:56
1. Czy zamawiający dopuści do przetargu samochód w kolorze Czarna Perła z palety producenta lakierów metalizowanych?
Odpowiedź: TAK.
2. Czy zamawiający uzna ze spełniony warunek L.p. 33 jeżeli gwarancja podstawowa to 36 miesięcy lub 100 000 km?
Odpowiedź: TAK.
3. Czy zamawiający uzna za spełniony warunek L.p. 36 jeżeli gwarancja fabryczna zostanie rozszerzona na podstawie oddzielnej umowy do 5 lat lub 100 000 km?
Odpowiedź: TAK.
Odpowiedzi na pytanie przesłane 7 marca 2013 r. o godz. 14:39
Czy zamawiający dopuści do przetargu samochód w kolorze Biel Alpejska lakier niemetalizowany?
Odpowiedź: NIE.
Odpowiedź na pytanie przesłane 8 marca 2013 r. o godz. 13:30
Czy oprócz preferowanego koloru nadwozia zgodzicie się Państwo na dopuszczenie koloru srebrnego metalicznego jasny odcień?
Odpowiedź: TAK.
Odpowiedź na pytanie przesłane 12 marca 2013 r. o godz. 12:16
W modelu proponowanym przez moją firmę występuje fabrycznie tylko hak przykręcany na śruby. Zaproponowanie nieoryginalnego haka automatycznego zwiększy koszt o ok. 1000 zł (z 1200 zł na 2200 zł). Czy dopuszczą Państwo hak na śruby?
Odpowiedź: TAK.
(W związku z tym pytaniem została zmieniona również odpowiedź na pytanie nr 4 przesłane 6 marca 2013 r. o godz. 13:50)
Odpowiedź na pytanie przesłane 12 marca 2013 r. o godz. 14:38
Gwarancja pełna: min. 5 lat - co kryje się pod tym stwierdzeniem? Powyżej tego punktu są wymienione wszystkie elementy składające się na gwarancję czyli: mechaniczna 2 lata, na perforację nadwozia 6 lat, na lakier 2 lata.
Odpowiedź: Gwarancja pełna na min. 5 lat oznacza gwarancję producenta, która obejmuje wymianę lub naprawę niesprawnych części i podzespołów mechanicznych, elektronicznych i elektrycznych (łącznie z robocizną) przez okres co najmniej 5 lat lub do osiągnięcia 100 000 km przebiegu.
Odpowiedź na pytanie przesłane 12 marca 2013 r. o godz. 16:21
Czyli zapis w punkcie 36 znosi zapis w punkcie 33?
Odpowiedź: Ma Pan rację, zapis w punkcie 36 automatycznie wydłuża zapis w punkcie 33 do 5 lat lub 100 000 km przebiegu.
Strona 5 z 6